مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-05اقتصادي

حفاظت از جنگل های هیرکانی گیلان با بیش از 400 قرق بان


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از فعالیت بیش از 400 قرق بان برای حفاظت از جنگل های هیرکانی در استان خبر داد و گفت: به زودی طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی در دو فاز مطالعاتی تفصیلی و نیمه تفصیلی اجرایی می شود.

- میرحامد اختری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح توقف بهره برداری از جنگل های شمال از سال 96 و همزمان با برنامه ششم توسعه، اضافه کرد: مقرر شد این طرح تا سال 99 ادامه داشته باشد که در گیلان انجام شده است.

وی از جایگزین شدن طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی با طرح های جنگل داری خبر داد و عنوان کرد: طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی در دو فاز مطالعاتی تفصیلی و نیمه تفصیلی اجرایی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با اشاره به قرارداد سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با مشاوران فاز نیمه تفصیلی، گفت: فاز نیمه تفصیلی در سال 1401 در سطح جنگل های شمال اجرایی می شود.

فاز تفصیلی نیز هم اکنون آغاز شده و به زودی کل جنگل های شمال را تحت پوشش قرار می دهد.

اختری، با بیان اینکه از امسال اقدامات فنی شامل نگهداری و پرورش و اقدامات حفاظتی در سطح جنگل های گیلان اجرایی می شود، افزود: در حال حاضر فقط در حوزه حفاظت فعال هستیم و در راستای طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی، بهره برداری از درختان افتاده و شکسته نیز در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از جنگل های هیرکانی گیلان با بیش از 400 قرق بان

حفاظت از جنگل های هیرکانی گیلان با بیش از 400 قرق بان